måndag 16 augusti 2010

nytt inlägg efter sisådär två veckor

efter en usel uppdatering kanske man skulle berätta vad man gjort under dom här 10 (?) dagarna. något som inte går att sticka under stol med är jobbet. jag tror nästan jag skulle kunna flytta till jobbet så mycket som jag varit där. men igår blev jag äntligen färdig och nu väntar ledighet i veckan och nästa vecka som kommer att spenderas i grekland. annars har jag fyllt år, varit på statt, försökt handla sommarkläder på rean till grekland och badat i falkträsket. förra onsdagen testade jag en ny grej. nämligen att vara på station nykter för att senare gå upp och jobba kl 7 dagen efter. kan väl meddela att resultatet blev sådär. nu måste jag till arbetsförmedlingn, trots att jag har ett vik på hemtjänsten känns det som att det skulle vara bra att stämpla dom dagar man inte jobbar.

förresten, dessa människor åker jag med till grekland på lördag, oj vad man längtar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar