måndag 2 maj 2011

Parkhäng & Preikestol

Amen tjena. Känner att det var ett tag sedan jag skrev här nu. Helgen var i alla fall konge med Valborgs, tårta och övernattning i parken. Får ju inte heller glömma den häftiga turen till Preikestolen igår. Otroligt häftig upplevelse alltså. Kan väl påstå att man var lite skakis när man satt där och dinglade med benen på över 600 meters höjd. Färden upp dit var ju inte heller att leka med. Blev att stanna och vila några gånger.

Nu jobbar jag bara mån-tors på skatteverket och på fredag blir det hemfärd. Ja ni läste rätt! Det blir hemfärd till Skell nu på fredag!! Längtar ihjäl mig och det ska bli så otroligt skönt att komma hem! Har längtat efter alla så fruktansvärt mycket och jag längtar efter att krama om mamma och pappa.
Men det betyder också att denna vecka kommer bestå av packning. Inte min starkaste sida så att säga. Har redan kommit fram till att jag må köpa en ny väska med tanke på hur många skor jag har här. Blir spännande att se hur detta slutar...

Malin Jenny Philip Aleks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar