torsdag 28 april 2011

Säg du är min att du är till för mig. Om det så är lögn sanning eller ej.

Inget inlägg igår, vet egentligen inte varför men jag hade väl fullt upp antar jag. Jobb på Halliburton med ett härligt gäng, löptur runt Mosvattnet och kos på byn med Jenny, Aleks, Andreas och Marcus. Mycket trevlig dag. Att det är sol och sommarvärme varje dag gör ju inte saken sämre direkt. Idag har jag jobbat 7-15 på skatteverket där jag ska vara nästa vecka också. Trevligt! Annars ska jag tillbaka på Halliburton imorgon, då vankas det tacos till lunch, längtar!

För tillfället sitter jag och funderar på om min lax har tinat så jag kan börja med middagen. Sen ska jag på prommis runt Mosvattnet igen, älskar verkligen att gå runt där. Smultronställe nummer 1.
Sen kanske det blir en glass på byn eller något annat kosligt=)

hadeeee

otaggad partysvensk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar