måndag 19 juli 2010

Länge sen sist.

Goddag, det var lääääänge sedan!
En vecka har hunnit gå och den har innehållit en hel del. Stadsfesten som i vanlig ordning levererade, jobb, boviken och massa annat mys. Gårdagskvällen tillbringade vi i Simons stuga i furögrund. En riktigt trevlig kväll med allt ifrån vattenskoter och däck till mys inne i stugan. självklart lyckades jag och jenny välta med vattenskotern men det hör väl på något vis till vanligheterna. Efter simons stuga tog jag och emma ett besök i boviken, tänkte bara gå in i tältet och lyssna på bandet som spelade men det blev inte riktigt så. Det var helt kaos och man får fick verkligen klart för sig hur patetiska vissa människor verkligen är när det gäller öltält.

Idag har jag jobbat 12-21. Igår jobbade jag 7-16,15. Har en riktigt JOBBig vecka framför mig nu men jag är i alla fall ledig på onsdag och söndag. Dessutom börjar jag 4 på torsdag vilket betyder sommarstation på onsdag!!! Sen på torsdag börjar äntligen trästock!! Då ska i alla fall jag stå längst fram på Joel Alme, jävlart säkert!! Sen vill jag även höra hästpojken, jonathan johansson och amber oak, kan säga att trästock är verkligen en av sommarens höjdpunkter!!! Nu ska jag sova och imorgon börjar jag fyra så förhoppningsvis är det bra väder så man får vara ute och njuta lite grann!


sen även ett jättegrattis till min bror som lyckades vinna nbls-cupen i boviken!! dessutom fick ni ju vara med i norran! Stolt var ordet haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar