tisdag 6 juli 2010

Måndag(tisdag)

Nu har värmen slagit till ordentligt. Det är så äckligt varmt att jobba så hälften vore nog! Idag har jag jobbat 7-15 och efter det for vi till Lillkåge för morfar fyllde år. Det bjöds på mat och tårta. Tyvärr lyckades jag drabbas av världens huvudvärk men efter lite vila och alvedon blev det bättre. Imorgon jobbar jag kväll och då hoppas jag verkligen att det är fint väder så man får njuta av vädret när man är ledig. Nu är det ju inte heller långt kvar till stadsfesten! Överallt läser man hur taggade folk är och jag kan inte annat än hålla med. Förra året jobbade jag hela helgen så det blev inte så mycket stadsfest då. Eller jo det blev det väl me sömnen däremot, den uteblev.

I år är jag ledig fredag, lördag, söndag och måndag! Kunde inte önska om ett bättre schema just för helgen! Får väl lov och tacka Helena på jobbet som lagt det. Nu måste jag sova, imorgon bitti ska jag sova ut och sen hoppas jag på sol som sagt! Sen far jag och gör bort några (lättförtjänta) timmar på jobbet!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar