fredag 9 juli 2010

Regniga fredag

Goddag bloggen.
Nu är stadsfesten i full gång och att få sluta klockan 12 igår för att sedan gå och inviga festivalen med ett festivalmål från Sunes var inte helt fel direkt. Var i och för sig där i onsdags och lunchade med Erica, Maria och Fanny men då skulle jag tillbaka till jobbet sen så det var inte riktigt samma sak haha =)

Igår fyllde Isabell så jag bjöd ut henne på middag för att sedan fara hem till mig. Där käkade vi underbart god tårta och något glas skumpa. Fortsatte kvällen med någon kall cider och drog sedan in till stadsfesten! Teddybears var lysande bra och det andra bandet för kvällen Jorn var även dom mycket bra! Annars spenderade vi den mesta av tiden i tälten för att digga loss till banden där. Vi fick ju höra Highway man!!! Nu regnar det men snart ska jag in till stan för att betala resan till Kreta, sen ska vi in och äta middag på stan och sen börjar samma ritual som igår- dusch, hår, make!!!!


Ikväll hoppas jag på att få träffa er ute i vimlet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar