måndag 26 juli 2010

måndag


Jag vet inte men trästock är på något vis festivalen som alltid levererar. För en som älskar att lyssna på musik och upptäcka nya band är det rena guldgruvan att befinna sig på Nordanå den här helgen. Stolen Deer bjöd en av deras bästa spelningar hittills, Moneybrother var helt magnifik. För att inte tala om älskade Joel Alme som bjuder på underbara låtar. Sen att få dansa sig lycklig till Amber Oak är ju något som bara måste upplevas.

Nej årets trästockfestival överträffade alla mina förväntningar. Och då har jag inte ens hört Markus Krunegård, 8 steps to perfection och Chicagojazzen som jag egentligen tänkte höra. Förhoppningsvis får man tillfälle till det sen.

Idag har jag varit på släkträff i Lillkågeträsk! Det var släktingar från stockholm, öland och bergsbyn hehe. Vissa har man inte träffat på år och dar så det var trevligt att träffa dem måste jag säga! Nu ska jag gå ut och gå och sen får man se vad som händer. Imorgon jobbar jag 16-21 vilket betyder sovmorgon!! Nu är det dessutom inte långt till grekland. Kan inte tiden bara gå liiiiite fortare?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar