måndag 31 januari 2011

Allvar


Den här veckan börjar allvaret. Imorgon ska jag på möte på manpower och alldeles strax ska jag ut och lämna CVn. Har inga stora förväntningar på att detta kommer att leda till något stort men det kan ju iaf vara bra att ha gjort det. Igår var det mys i huset. Vi såg jönsonligan får guldfeber och solsidan. Jag, lollo och jenny hann också med en trevlig powerwalk. Jag har fruktansvärt ont i vaderna efter alla backar och upp och ner. Här är det inte plant någonstans. Imorgon ska jag förutom manpower också skaffa mig skattekort, bankkonto och norskt personnummer. Dessutom ryktas det om ett gymkort. Det känns väldigt lockande eftersom jag längtat efter träning! Nu ska jag äta hårdbröd och varma koppen. Håll tummarna för mig idag när jag lämnar ut CVn.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar