tisdag 25 januari 2011

Norge på fredag.

Rubriken på denna blogg stämmer nästan! Jag ska till Norge, har bara inte åkt än. Flyget går nämligen på fredag kl 06,30. Jag kan nästan inte tro det är sant att jag nu ska lämna hemmet för att pröva lyckan i Norge. Vad jag ska jobba med vet jag inte än. Det löser sig på plats! Så nu är det färdigt med flängande för min del. Under julen hann jag med att åka en vecka till Egypten med Sofia. Sen tillbringade jag en vecka i Hemavan med världens bästa! Sedan hem för att en vecka senare åka till Göteborg med Viktor.

Som om det inte vore nog så tillbringade jag helgen som var i Umeå. Närmare bestämt hos Elin vilket var alldeles förträffligt! Men nu bär det alltså av till grannlandet. Till Stavanger. Jenny är där nu med våra huskompisar. På fredag kommer jag och Lovisa. I Norge ska jag även, om jag får tid, börja med en grej som länge varit min dröm. Bara tiden finns så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar