måndag 31 januari 2011

Måndag 31/1


Idag var jag som sagt ute och sökte jobb! Lämnade in mitt CV lite här och var. Vill egentligen inte jobba i affär men det är lika bra att söka. Hoppas i alla fall mest på apoteket. Fick till och med prata med chefen och jag håller tummarna på att det ska gå bra. Annars ska jag på möte på manpower imorgon och sen ska jag också på en intervju inom en snar framtid. Det gäller några extra skift inom nattpatrullen. Det hoppas jag verkligen också på!

Annars har jag och lovisa köpt gymkort av jenny idag. Fick ett väldigt bra pris och nu kan hela "familjen" träna tillsammans! Tränade ett pass redan idag faktiskt. Stekte misslyckade plättar till middag men det var iaf gott med något annat än nudlar och varma koppen! Nu ska jag se lite vänner på datorn=) Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar