söndag 30 januari 2011

Lördag 29/1




God morgon. Vid den här tiden är det inte många uppe här i huset. För tillfället bara jag och Jenny. Känner på mig att detta kommer att bli den tystaste stunden å hela dagen. Igårkväll var vi hemma i huset till ungefär midnatt. Sedan gick vi in till staden till någon bar. Det blev återigen en mycket trevlig kväll och jag är så glad över att jag är här! På tisdag ska jag på möte på Manpower och förhoppningsvis få veta lite mer hur det blir med jobb och allting. Hoppas ändå lite på uska men då måste jag fixa den där legitimationen. Får se hur det blir.

Idag blir det en lång powerwalk. Kanske går förbi parken och tittar på de fina fåglarna i dammen. Sen vet jag inte om jag ska äta nudlar eller soppa till middag. Igår lyxade jag faktiskt till det och gjorde en pasta carbonara som blev goode god.

Nästa helg är det tydligen inflyttningsfest här. Ryktas om att alla Stavangers svenskar kommer att befinna sig på plats i detta hus. Kan bli spännande..

Kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar