torsdag 17 juni 2010

FULL PATTE!!

Var ska man börja?? de här senaste två veckorna (eller egentligen tre) har varit helt obeskrivliga!!! Bal, student, ölandsresa och hundra miljoner festeeeeeeeerrrrrr! Men man kan väl sammanfatta det hela med att man njutit av varenda timme, minut och sekund under de här veckorna!! Nästan hela släkten hade kommit hit till studenten och jag fick tillbringa dagen med dem, helt galet bra!! Det hölls tal vid middagen och presenterna var helt fantastiska. Sedan bar det vidare till Elin Ag för att festa med klassen! Min klass är guld och vi hade en otroligt trevlig kväll tillsammans! Sedan bar det vidare till station. Det är där som mitt minne börjar svika lite faktiskt;) Minns i alla fall att jag hade sjukt trevligt där och alla var så underbart taggade!!!!

Igår kom jag hem från Öland! Har varit där i några dagar och firat Sebbe som tog studenten. Riktigt trevliga dagar där nere som inneburit allt ifrån flygstrejk till att brottas med hunden som aldrig ville lämna mig i fred. Alla som känner mig vet ju hur mycket jag gillar hundar...
Nej men idag ska jag äntligen träffa Lovisa igen!!!!! Känns som att vi inte setts på hundra år så det blir fantastiskt att få träffa henne igen!
Men som sagt, nu är sommaren äntligen här och det innebär bara en sak; FULL PATTE!!!!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar