tisdag 22 juni 2010

Tisdag

En 7-12 dag blev en 7-16. Underbart när man kommer hem och inser att pengarna börjar rulla in! Imorgon jobbar jag 7-12 men måste sedan befinna mig på Heimdals för att förnya min deligering. Träffade en hel del nya arbetskamrater idag och jag tror det här blir en riktigt bra sommar att jobba. Alla verkar riktigt härliga så det känns super! Ikväll ska jag befinna mig på yttergatan 9 för lite planering inför midsommar. Själv jobbar man till nio men efter det ska man självklart fira lite. Sedan på onsdag ska jag köpa en tvådagars biljett till stadsfesten. Kan hända att man far dit på torsdag också eftersom Teddybears lockar lite. Men det får vi se.

Nu ska jag äta kyckling.
Over and out.


Nu börjar vi tagga stadsfesten, vi älskar ju fest!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar