måndag 21 juni 2010

Sommmmaaaar

De här dagarna har verkligen varit viktiga. Har vilat ihjäl mig och förkylningen är nästan helt borta. Idag ringde chefen och jag fick lite mer klargjort för mig. Imorgon börjar jobbet. Tisdag, onsdag och sedan jobbarhelg. På något vis känns det nästan bra. Jag behöver pengar mer än någon kan förstå haha! sen ska jag även hinna med en träff med Elin J. Blir kanske på torsdag då båda är lediga! Idag har jag tillbringat några timmar på stan. Fick sällskap av Emma där ett tag vilket uppskattades. Men fasen vad tråkigt det är att gå på stan då man inte har pengar alltså.

Ikväll ska jag till Boviken med klassen. Naaajs!! Förövrigt så håller jag alla mina tummar på att Nigeria ska gå vidare i fotbolls-VM och jag längtar efter hundra miljoner saker känns det som. Stadsfesten, (ledig HELA helgen, tack Linda) Kreta i augusti och varma lata dagar i BoviKen.
Vi hörs senare, nu ska jag se fotboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar