onsdag 30 juni 2010

Onsdag 22.00

God kväll! Nu har jag varit ledig i två dagar. Gode skönt må jag säga, har tillbringat kvällarna i solen med glass från Ainas. Dessutom med världens bästa sällskap så det har ju inte varit helt fel. När jag vaknade i morse kände jag mig däremot inte pigg. Jag mådde illa och kunde inte röra mig. Steg upp och la mig i soffan direkt och där blev jag kvar en stor del av dagen. Efter middagen bestämde jag mig dock för att ta mig i kragen och åka in till stan. Sagt och gjort, jag tog den lilla silvriga bilen och for in. Där möttes jag av ett väldigt stort bekymmer, parkering. Vet inte hur länge jag letade parkering men det var en himla bra stund i alla fall.

På stan köpte jag två biljetter till torsdagens stadsfest. Jag och Isabell ska gå vilket känns väldans trevligt må jag säga! Sedan hittade jag en klänning/tunika på vero som jag velat ha länge. Upptäckte att den fanns kvar i storlek men den var sönder i sömmen. Tack men nej tack säger jag bara! Imorgon väntar jobb 12-21, fredag 7-12 och lördag 12-21. Ledig söndag och sedan fyra arbetsdagar kvar innan jag är ledig fyra dagar, då äre ju stadsfeeeeest!!!

Det enda som suger nu är att jag inte skulle vilja annat än befinna mig på Peace and Love just nu!! Varför hakade jag inte på Ellens förslag haha? Nu ska jag torka håret, syneeees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar