lördag 26 juni 2010

Gårdagen

God Morgon! Ja det är faktiskt en god morgon, mår faktiskt helt okej med tanke på att jag faktiskt festade igår. Tog det väl dock ganska lugnt men att få vakna och må så här känns helt okej med tanke på att jag snart ska befinna mig på jobbet. Gårkvällen började ju som sagt med jobb. Jobbade till 9 men fick förlänga kvällen lite pga larm osv. Hem och snabbfixa håret, maken och dra på sig en klänning. Iväg till Jens och börja kvällen. Vi satt på Jens veranda och körde lekar, pratade och hade allmänt trevligt. Efter en stund blev det brännboll på grönområdet med en massa folk som jag och Jens gick och var med på.

När vi sedan kom tillbaka hade huset fyllts med 20 personer till. Blev en liten chock när man kom tillbaka och insåg att man inte tog sig in någonstans. Aja kvällen var då väldigt trevlig och nu ska jag bara äta lite frukost, klä mig och dra på jobbet. HEJ OB, STORHELG = KOSING!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar