tisdag 1 februari 2011

Tirsdag

Hallå där!
Idag har jag varit på Manpower. Är nu anställd av dem som kantine och dagisfröken. Får väl se när de hör av sig om detta. Idag fick jag mejl av avdelningschefen på Stavangers omsorgsavdelning. Jag ringde upp och fick det berättat för mig att det finns jobb ute inom äldreomsorgen. Men, jag måste skaffa legitimation. Sagt och gjort, en kvart senare befann jag mig på Stavangers kulturbibliotek. Skrev ut sidan med legitimationen och fyllde i blanketten. Imorgon går jag till posten och postar detta.

Sedan väntar jag på att Apoteket ska höra av sig. Fick ju prata med chefen där och hon skulle höra av sig mot slutet av veckan. Sen väntar också en intervju på nattpatrullen snart.
Nu har jag dödat mig själv på gymmet i 1,5 timme. Kommit hem och ätit hårdbröd och en soppa som jag inte ens vill tala om. Så fruktansvärt dålig.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar