tisdag 25 maj 2010

Allt är bara så bra!

Uuuuunderbar dag idag!!! KÄnns som att allt man funderat och undrat över slår in!!!!! Både för mig och min bror. Jag har köpt balskor för en alldeles för billig peng och jag har fått veta att min frisyr och smink till balen kommer att bli helt underbart fint! Dessutom är det färdigt med alla redovisningar på Etiken och det bästa av allt är att rektorn vill köpa ett par ex av mitt projektarbete och det betyder att jag kommer att tjäna kosing!!!!

Dessutom har min bror fått sommarjobb och efter ett besök på öron-näsa-hals fick han vet att han ska få ta bort sin halsmandel som bekymrat honom allt för länge nu!! nu ska jag äta middag med mamma och sen ska vi in till stan och köpa inbjudningskort till studenten. lön på torsdag och även ett studiebidrag som stundar. Klassbrudarna här på fredag och allt är helt enkelt king!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar