måndag 31 maj 2010

Olyckor och The Ring.

Idag har jag varit fin. Hela klassen var förresten fin. The Ring, miljoner blåögon, blåmärken och smickrande blodsår. Utklädningsveckan är i full gång och jag kan inte annat än älska livet!! Klassfest på onsdag och fredag, förhoppningsvis bra väder så blir allt suuuper!!
Idag hittade jag också en väldigt fin jeansklänning på Cubus. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att köpa den. Om jag är smart borde jag inte köpa den. Tror dock att jag kommer att falla för det första alternativet.

Nu ska jag ut och gå med mamma. Sen måste jag duscha och torka bort låtsasblodet från kroppen. Sen tänkte jag dra en sväng till kyrkholmen för att möta upp Ellen. Klart man måste höra på Amber Oak! Snart kan man förhoppningsvis visa lite bilder från dagen också, blev ju en hel del smaskiga bilder så att säga=)

Kärlek till mina taggade brudar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar