söndag 30 maj 2010

PARTY IN THE USAAAAAA

Eller kanske inte just där men i fredags hade vi vääääldans trevligt här på Sunnanågatan 43!! Förfest med superduperhärliga människor och sedan taxi till station som levererade måste jag säga. En dunderträningsverk i rumpa och ben säger väl en hel del? Nej men som sagt, en trevlig kväll som slutade med att jag i princip stupade in i huset klockan 04.00. Ingen efterfest utan istället valde jag och anna att bli feta på max. Dock levererade inte maten och min mage värkte som aldrig förr, tror att våra kompanjoner vid bordet var inne på samma spår...

Igår blev det att ta det så lugnt som bara möjligt. Sliten var ordet. Trots detta kämpade jag mig upp för att dra mig mot stan för att hitta något till mor min. Kvällen blev den lugnaste på länge och att jag och Johan drog en drive-in på max klockan elva har jag inget svar på varför vi gjorde. Nu ska jag till mormor och äta hennes goda mat!! PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar