lördag 22 maj 2010

Fredagskvällen.

Väldans trevlig kväll tillsammans med gänget. Slutade hos Lovisa kring halv två och före det hade vi bland annat hunnit med att mysa på Jens altan med blå dricka och chips. Sedan in till Subway för att hälsa på folket som jobbade. Fick en hel del kakor vilket uppskattades. Dock inte av min mage. Idag måste jag in till stan och köpa skor. Eller i alla fall titta och se ifall det kan finnas några som faller mig i smaken. Det gjorde ju det igår men det här med storlekarna...

Nästa helg kör vi igen. Brudar brudar brudar!! Förhoppningsvis en fin sommarkväll som ska tillbringas ute på min altan. Behöver jag nämna att det är då som alla ska gå för guldet?
Förövrigt så längtar jag jävel till Kreta nu. Tyvärr ska man ju hinna jobba 8 veckor före men pengar kanske kan vara bra att ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar