tisdag 25 maj 2010

Mindre bra väder dock.

Trevlig vecka i veckan. Tal, 2 prov, en uppsats och ett förhör. Men vad fasen, nu är det snart slut och på fredag slår vi klackarna i taket! Får se framemot det istället. Dessutom åker jag till Haparanda/Finland på söndag så livet är hyfsat bra ändå alltså. Det enda jag längtar efter nu är en utlandsresa. Till något ställe långt, långt borta! Överallt läser man om folk som åker utomlands. Själv får jag vänta till augusti men fasen så ju vi ska ha! Lovisa, Jenny, Emma, Simon och Jens, kan inte bli bättre alltså!!

Nu ska jag dricka en smoothie med hallon, klä mig och sen åka till frisören för att testa min balfrisyr. Ikväll ska jag öva tal och gå ut och gå. Det här med rutinerna att gå ut och gå börjar sitta bra nu, det gillar vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar