torsdag 27 maj 2010

HEJ LOVISA

Ikväll har jag hängt med Lovsan. Promenad till gamla områden, socker och en urusel melodifestival stod på schemat. Hann även med att diskutera ett ämne som känns ganska aktuellt. När blev egentligen kakburken statusbaserad? Imorgon är det äntligen fredag!! Första skola med Leos roliga femkamp på historian, gympa med bollsporter utomhus. Låter lovande!

Sen på kvällen kommer mina solstrålar!! Får hoppas att vädergudarna är med oss så man kanske kan sitta ute. Kommer nog att bli riktigt trevligt hur som helst tror jag! Men jag tror ändå att jag skippar det här med pirat. Har inte så roliga kläder som skulle kunna passa så det får bli nästa gång. Imorgon SKA jag stiga upp nä klockan ringer. Är trött på att stiga upp och 20 minuter på att gör mig i ordning. Sleepmode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar