söndag 6 mars 2011

Det är vi som är kamraternaaaaa från aaanderstooorp!

Hemma i Stavanger efter en av de bättre helgerna på länge. Kan väl minst sagt säga att oslo överträffat mina förväntningar och att staden visat sig från en riktigt bra sida i helgen! Vädret har varit helt kanon och att träffa alla mates igen är ju guuuuld! Tackar därför härmed hela sällskapet i oslo för helgen, detta lever man ju som länge på!

I fredags när jag kom dit tog jag först tåget till Oslo City där jag blev uppmött av Ellen, josse och sara! Sen blev det tunnelbana till Majorstuen för att fixa oss inför kvällen. Vi skulle på middag hos en av agnes och ellens kompisar och jag kan ju säga att maten var helt otroligt god! Sahar hade gjort en laxsoppa med curry och räkor, falafel, ugnstekt potatis, sallad, ostbricka och en underbar vitlökssås! Efter maten fick vi kaffe och lyssnade på vinylskivor, koseligt värre !!
Sen begav vi oss till emmas födelsedagsfest där det var en jäkla massa människor. Hade i alla fall en riktigt trevlig kväll och det är det som räknas!

Lördagen bjöd på finväder så vi begav oss till parken för att äta ellens semlor ute i solen! Sen blev det en sväng på stan och efter det hem för att börja med tacosen innan gästerna skulle komma! Sen skulle de iväg på håkan vilket jag mer än gärna hade varit på själv men tyvärr hade man ju då ingen biljett. Istället drog vi iväg till agnarsson och det blev en riktigt rolig kväll med en hel del anderstorp-prat!! Hade ett långt samtal med samme om att sakna GQ, hockeyplanen och lekaparken. Sakna de alltså!

Nu måste jag sova lite, imorgon ska jag handla, har verkligen ingen mat hemma. Sen blir det träning på elixia och efter det nattjobbbbb! får hoppas på att förra veckans historia inte ska upprepa sig hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar