torsdag 10 mars 2011

Natt till Torsdag!

tt litet inlägg så här på nattfronten. Har jobbat två nätter nu den här veckan samt fattat ett beslut. Jag ska enbart jobba på nattpatrullen på helgerna och när jag känner att jag orkar med det. Kroppen tar otroligt mycket stryk av att enbart jobba natt och min dygnsrytm blir helt knasig. Som till exempel det här med maten. När jag nu jobbat natt har jag bara ätit ett stort mål om dagen. På natten är jag inte hungrig och när jag egentligen ska upp och äta frukost på morgonen går jag istället och lägger mig och sover till tre.

Så nu börjar jobbsökandet om igen. Har redan sökt ett antal vilket känns bra, då är man som på banan igen! Imorgon ska jag stiga upp kl 9 och gå till skatteverket för att få mina bekräftade kopior på betyg samt pass. Sen ska jag posta detta till safh.no! Efter detta så väntar en fotbollsmatch. Jesper och Chrille har införskaffat en fotboll till familjen så imorgon blir det en spännande fotbollsmatch som kommer att utspelas på planen brevid vårt hus. Konge!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar