tisdag 15 mars 2011

Igår fyllde världens bästa bror 17 år och jag längtar efter min familj väldigt mycket!

först och främst ett stort grattis till johan som fyllde 17 år igår! tråkigt att jag inte kunde vara och fira honom men en present ska han få, trots att han redan vet vad det är och inte egentligen så värst spännande. Men jag tror ändå att han är väldigt nöjd med den haha=)

snart blir det att åka iväg till hillevåg igen för arbete på hjemmesykepleien. har inskolning på kvällspasset ikväll så det blir intressant och se hur de arbetar då. Gårdagen måste jag säga gick över förväntan. Hade ett riktigt bra schema för dagen och hon jag gick inskolning med var riktigt trevlig. Får hoppas på att det blir likadant idag.
idag steg jag upp kring 11. dvs en timme senare än vad egentligen hade tänkt. Gick till skatteverket för att få mina bekräftade/stämplade kopior på mina betyg och pass. fick vända därifrån tomhänt och de skickade mig till posten, gick dit men de skickade mig till biblioteket i kulturhuset. Kul.

Tur då att han som satt i informationen där var en riktig stjärna. Han kopierade och stämplade mina kopior och sen bjöd han mig på avgiften på 15 kr. underbart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar