söndag 13 mars 2011

Helgen är slut men om det var en helg kan man ju diskutera.

Hej hej hallå!

Söndag idag och jag har arbetat hela helgen. Ledig imorgon? Nej imorgon gör jag mina första vakter på hjemmesykepleien i Hillevåg. Må ju tacka min snälla chef som hjälpte mig att få extravakter på dag- och aftonvakter. Får hoppas att det ska funka greit med det!!

Nja helgen har som sagt inte varit så händelserik. Blir som inte så mycket ledig tid att hitta på grejer på. Hann ju i alla fall se saade vinna mellot igår. Bra det tycker jag. Annars var det fest i huset igår men i vanlig ordning missade man ju det. Men alla vill ju som sagt ha pengar!
Sen hoppas jag verkligen på att jag är ledig helgen om två veckor. Då tar jag vingarna och flyger mot oslo. Eller inte mina vingar men SAS. King att det inte kostar meg skjortan heller att åka dit.

Nu avrundar jag kvällen med lite spotify. Typ lite tingsek, grega och fakir, bra det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar