tisdag 22 mars 2011

Tisdag i Stavanger

Hejhej hemskt mycket hej!!

Tisdag i Stavanger och ännu en jobbarhelg har passerat. Hade som sagt en ganska massiv vecka förra veckan. Jobbade alla dagar utom fredag och dessutom gick jag direkt från nattjobb till inskolning på dagvakterna. Ingen dag ledigt emellan vilket känns. Idag har jag också jobbat och imorgon har jag en 7-16 tur och efter det blir det Zumba och sen tvätta och påbörja packningen. Åker ju till älskade Oslo på torsdag för att hälsa på ellen och co. Ska bli riktigt trevligt och jag längtar verkligen! Annars hade jag, emelie och lovisa en riktigt mysig dag igår. Vi åkte först till Madla köpcenter före lite shopping och fika. Vidare till matmagasinet för lite mat och ett glas vitt! Sen gick vi och solade och till slut färgade vi håret här hemma i huset. Valde att lägga in en massa ljusa slingor så nu är jag blond igen. Känns faktiskt riktigt bra!


Nu blir det att sova, jävlart säkert! Godnattt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar