söndag 13 februari 2011

Återigen en söndag i Stavanger!

En bra natt på jobbet. Lugnt och skönt och underbara Paula som skjutsar hem mig efter jobbet redan kvart över sex imorse. Hon tyckte att jag förtjänade sömn eftersom jag jobbat så mycket nu ett tag och bara har en natt ledigt innan jag börjar om igen. Så snällt!

Kommer hem, äter en hårdbrödmacka i vanlig ordning. Ska precis gå och sova när Jesper och Jonas ramlar in sådär lagom runda under fötterna. Hade en trevlig pratstund med dom innan det var godnatt haha! Nu har jag varit och tränat med Jenny. Var gode trött när jag klev av löpbandet kan jag säga. Blev lite magövningar på det och sen gav vi oss. Åt lite musli, hem för att äta en laxmacka(lever ungefär på gravad lax, riktigt billigt här) och så var middagen klar.

Där har ni min dag helt enkelt. Snart ska jag, lollo och jenny gå och fika på kult. Ett mysigt fik i Stavangers Kulturhus. Mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar