tisdag 22 februari 2011

Tisdag är det idag va?

Hola Amigos!

Igår blev det inte något bloggande av någon anledning. Är ju som sagt ledig nu till natten mot torsdag. Är helt fantastiskt skönt att bara kunna ta det lugnt några dagar. Har ju varit lite järnet nu ett tag med jobb. Igår var jag jag på Nordea och skaffade konto och beställde visakort. Sen blev det hem för att äta och träna. Sprang fem km på gymmet och det kändes kan jag säga. Otroligt skönt efteråt nu när jag har lite problem med ryggen. Vårdtagare med låga sängar och lägesändringar hör verkligen inte ihop!

Idag tog jag och Lovisa en buss ut till IKEA för att äta lunch. Det blev en supergod lax med pasta för bara 39 kr. Sen köpte vi delicatobollar till jonas också, som han har suktat efter dessa alltså! Snart ska jag ta mig en tur ner på byn, laga middag och sen blir det träning igen. Snakkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar