onsdag 2 februari 2011

Första jobbet fixat!

Tjena!
Idag har jag varit på intervju på nattpatrullen. Efter att virrat runt ett tag kom jag till slut på rätt buss(bussresan tog 5 minuter), letade rätt på gatan och numret och gick in. Chefen Randi var riktigt trevlig och nu är jag anställd som vikarie på nattpatrullen. Trodde jag skulle svimma när jag hörde lönen. Inte riktigt som hemma om man säger så. Förhoppningsvis blir det mycket jobb där!

Inom de närmsta dagarna har jag också en intervju på Adecco Helse Stavanger. Deras chef har hört av sig och förhoppningsvis blir det jobb där också! Hoppas bara att det funkar att jobba på båda ställena. Kan bli lite spännande om jag ska jobba natt och får ett erbjudande om dagsjobb dagen efter..

När jag kom hem for jag och tränade med Johan, Daniel och Jonas. Känner mig lite sliten efter att ha tränat tre dagar redan. Kroppen är inte riktigt van så att säga. Imorgon blir det afro och sen blir det vila i några dagar!

Kram

1 kommentar:

  1. Snart har du nog miljonen ihamn med alla dessa jobbmöjligheter;) Haha i see, du får göra en hemmaRjord pizza det är ju gott! Hoppas allt är bra och lycka till med jobbandet!

    SvaraRadera