måndag 14 februari 2011

Dags för jobb!

Aktiv dag idag. Gjorde faktiskt allt som jag sagt att jag skulle göra! Tränade på elixia, städade rummet och lagade god mat. Om några minuter ska jag gå mot bussen som ska ta mig till Hillevåg för att börja arbeta. Nu har jag förresten fått ett schema fram till 3 juni. Känns väldigt långt bort men väldigt bra! Då har jag varit här i fyra månader och arbetat. Mycket bra med tanke på att jag även ska jobba på hemtjänsten hemma i sommar. Tror ändå det blir att jobba 8 veckor, dock inte heltid. Men 75% hade ju varit lagom!

Det har förövrigt blåst otroligt mycket här idag. Trodde jag skulle trilla över vägen när jag gick till skatteverket idag. Inte kul. Hoppas på bättre väder imorgon. Antar att det blir ungefär samma schema imorgon som idag. Träna, äta jobba. Sen ska jag ju sova också, inte att förglömma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar