fredag 11 februari 2011

Säger som lovisa, ATT TA FEL BUSS!

Imorse när jag skulle hem från jobbet måste jag ha varit trött. Inte lite heller, råkade hoppa på en buss som ledde till en engelskspråkig skola utanför Stavanger. Satt hur länge som helst på bussen och när jag sen hoppade av var jag nästan tvungen att fälla en tår. Var så fruktansvärt trött och ville bara hem till sängen. Tack och lov har jag gratis bussresor, annars hade det blivit dyrt.

Men nu har jag iaf fått sova ut och det är bara att ladda om för inatt! Nu ska jag och lovsan ta en liten sväng på stan. Kanske en sväng förbi vinmonopolet också. För mig blir det dock lugnt ikväll eftersom jag har jobbarhelg. Känns lite småsurt med tanke på att vi förmodligen ska på födelsedagsfest hos Clara imorgon. Får tänka att pengarna rullar in istället för att deppa haha. Förhoppningsvis går det bättre med bussen imorn. Typ lika bra som på bilden nedan haha, svårt att toppa känslan alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar