söndag 6 februari 2011

Söndag i Stavanger(höll faktiskt på skriva oslo)

Steg upp kl 13 idag och sen begav vi oss till gymmet nästan direkt. Inatt ska jag jobba på nattpatrullen. Såg igår att jag hade fått ett meddelande om att jobba natten till idag på ett sjukhem. Kändes nästan lite skönt att jag inte såg det förrän på natten. För det första hade jag inte orkat och för det andra låg det ganska långt bort och det här med bussar på helgen är ju inte det lättaste. Men ikväll är det dags för jobb igen, känns bra att pengarna rullar in!

Annars är väl allt som vanligt i huset. Vi jobbar, äter, spelar dator och tränar. Hinner väl kanske med någon liten fest då och då ibland också hehe! Känns riktigt bra att bo tillsammans med människor som man trivs så bra med. Speciellt med tanke på att många av oss aldrig ens hade träffat varandra före så kunde jag inte önska mig ett bättre boende! Nu ska vi snart laga tacos, gott!
Bjuder på en fin bild på tre fina jäntor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar