tisdag 15 februari 2011

Att träna, äta och jobba.

Tisdag idag. Jobbade natten till idag och har nu en natt kvar till ledighet i två nätter. Sen blir det helgjobb igen. Känns faktiskt helt okej med tanke på att nästa helg blir det festligheter! Lovisa fyller 20 och det är utflyttningsfest hos några vänner här i Stavanger. Hade tur som blev ledig den helgen!

Annars blev det sömn till kvart över tre. Stiga upp, äta fil och sedan gå till gymmet. Blev att köra armar och ben idag. Plus som vanligt uppvärmning på bandet. Brukar oftast springa 2-3 km på bandet innan jag kör igång. Riktigt skönt. Ska träna med jenny imorgon, då borde det bli att rygg och mage. Sen blir det nog en vilodag skulle jag tippa.
Nu har jag just ätit middag i form av bacon och spaghetti. De hade ett bra pris på coop så det var bara att slå till. Börjar också lite lätt att längta efter paketet som mor och far skickat!!! Längtar förövrigt efter min familj i massor! Men vi ses i juni och då hoppas jag på en riktigt trevligt utlandssemester i samband med pappas födelsedag=)
Nu ryktas det om att vi ska se hockey, vi hade tydligen en match tillgodo eller vad man nu ska säga, blir spännande att se var detta leder, skulle iaf vara trevligt att se aik. Sen är det jobb, igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar