onsdag 9 februari 2011

Att ställa om dygnet och vakna efter 13 varje dag och inte 06.00 som man är van!

Det blev ingen träning idag, har en träningsvärk i magen utöver det vanliga så det får bli imorgon. Nu taggar jag istället för en jobbarhelg. Jobbar natt nu fram till söndag. Känns bra att pengarna börjar rulla in med allt vad det nu innebär. Idag sov jag till ett ungefär och efter det har jag inte gjort så värst mycket. Blir som inte så mycket gjort när man är ensam hemma och sover länge. Blir mest att njuta av tystnaden haha.

Imorgon blir det som sagt träning igen. Blir kondition och rygg skulle jag tippa. Både mina armar och mage är helt slutkörda så jag måste nog chilla med det ett tag. Annars flyter väl livet på som vanligt här Stavanger. Vi jobbar, äter och tränar. Ikväll ska vi kanske gå och fika också. King att jag inte börjar jobba förrän 23. Då hinner jag umgås med familjen på kvällen haha. Nu ska jag försöka klura ut vad jag ska äta till middag, sen kanske gå till coop och handla.

Saknad tjej på bilden btw och förmodligen helt spiknykter också!

1 kommentar: