onsdag 16 februari 2011

kvadrat och coop coop coop forum yeahhhhhh

Blev en utflykt till Kvadrat ikväll. Jag och Emelie hoppade på bussen och åkte till coop av en enda anledning. De hade nämligen ett erbjudande som inte gick att missa! En hel drös matvaror för bara 10 kr/st. Vänta på jeppe och chrille som jobbar där ska jobba färdigt och sen hem med bussen igen. Trycka lite ostkrokar och nu hamnade man i sängen relativt tidigt ändå. Kändes nästan konstigt att gå och lägga mig med tanke på att jag nästan aldrig brukar sova vid den här tiden. Får se hur det går att somna ikväll.

Imorgon är jag alltså ledig. Blir ett träningspass på elixia och en tur på stan skulle jag tippa. Sen funderar jag på att slänga ihop några matlådor och göra i ordning. På natten äter jag ju soppa men det skulle vara gode skönt att bara ha lite mat att värma så man inte slipper trängas runt spisen med 8 st andra varje dag hehe. Med detta sagt säger jag godnatt och hoppas att snön som fallit ikväll är borta imorgon. Det här med snö är ju inte riktigt min grej om man säger så...

ett stycke snygga bruuuuuuddss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar