fredag 18 februari 2011

klockan är över 24 så vi döper detta inlägg till fredag istället för torsdag

Sitter i min ensamhet och chattar sönder facebook. Riktigt trevligt att höra av folket hemma i kära Skellefteå! Lite uppdatering om vad som händer på hemtjänsten osv=) Imorgon har jag varit här i tre veckor och jag måste säga att tiden gått sjukt fort. Jag och lovisa kom hit en fredag, hela helgen gick då åt att lära känna våra huskompisar och staden. Några dagar efter detta gjorde jag mitt första pass på nattpatrullen, började träna på heltid och hips vips hade man en vardag!

Nu har jag varit ledig i två nätter och imorgon börjar min första natt av helgpasset! Säger som johan sa, -det här blir ju värsta hälsoresan för dig typ! Kan nästan hålla med. Tränar ju som sagt i massor och på helgerna jobbar man istället för att festa. Oftast iaf! Sen blir det väl en och annan godbit på kvällarna men det kan man väl förtjäna kan jag tycka=) Imorgon ska jag först sova till 12-13 tiden, gå till posten och betala en faktura och sen fara till elixia enbart för att gå/springa på bandet. Eftersom det kommit lite snö hit nu vågar jag inte riktigt gå ut och gå, är rädd att halka hehe. Sen på kvällen ska vi nog gå till något mysigt cafe nere på byn, kosigt värre =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar