tisdag 8 februari 2011

kiw,.gym o kladdkaka


Efter att ha stigit upp kl 15 idag tog jag och lovisa oss i kragen och drog oss till gymmet. Kan väl inte säga att vi jobbade ihjäl oss men det blev då några övningar gjorda iaf. Ut i regnet efteråt och springa till kiwi för att handla. Det här med regnet är ju lite så där småjobbigt. Vet inte riktigt vad jag föredrar, regn eller snö? Men eftersom vintern verkligen inte är min favoritårstid blir väljer jag nog regn trots allt.

Imorgon ska jag gå ner till centrum hade jag tänkt och titta i lite affärer. Utan att ha med mig ett enda CV!!! Har förresten tackat nej till att komma på intervju på Adecco. Känns inte som att nattjobb kombinerat med dagsjobb är någon vidare bra ide.
Har också skypat med mamma och pappa idag. Alltid lika trevligt att höra deras röster! Sen har vi även sett film ikväll. Det är vid såna tillfällen som man undrar varför man är så jäkla känslig haha. Men filmen var bra iaf det är det viktigaste!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar