lördag 19 februari 2011

Lördag

Stavanger har bjudit på finväder på fredag och lördag! Idag steg jag upp kring halv tre och tog därefter en tur ut på byn. Jobbade som sagt natten till idag och jobbar även natt till söndag. Sen blir jag ledig fram till natten mot torsdag. Har inte bestämt mig om jag ska ta på mig något extrapass på kvällsturerna men det känns som att det skulle vara lite skönt att ha ledigt ett tag. har jobbat ganska intensivt nu ett tag och eftersom jag bara jobbar natt blir det extra intensivt. Men jag trivs på jobbet med alla snälla kollegor så jag ska inte klaga. Fick skjuts hem även i morse, guld värt!

Ikväll skulle jag tippa att det vankas fest för alla i huset utom lilla malin! Jag tänkte se melodifestivalen och känner jag mina huskompisar rätt får jag med mig både chrille och johan i melodifestivalspektaklet. Sen åker jag mot Hillevåg igen! Igår hade vi tjejer mys med På spåret och en himla god sockerkaka med glägg.

Måste bara berätta om igår när jag åkte till jobbet. Bakom mig sitter en tjej på kanske 16 år. Helt nerspydd och totalt frånvarande. Det luktade spya i hela bussen och när sällskapet skulle hoppa av fick kompisarna bära ut henne från bussen. Det sista jag såg av henne var när hon in princip föll ihop på 7 eleven. Heja!

Nu ska jag laga bacon och spaghetti. Bara för att det lätt att laga och otroligt gott! Kramar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar