lördag 26 februari 2011

Att shoppa tills man stupar!!

Eftermiddagen och kvällen har under stora drag inneburit Kvadrat. Jag, lollo, johan, danne och emelie åkte dit för att shoppa. Kan ju lätt säga att ordet shoppa har fått en ny bemärkelse idag. Tror johan tog rekordet och shoppade mest. Jag fick iaf med mig en otroligt söt skjorta som jag tänkte ha imorgon då det vankas festligheter eftersom min fina (och äldsta) vän lovisa fyller 20!! Herregud, känns som det var nyss som vi hade följe till förskolan med Peder som lärare..

Imorgon ska jag i alla fall upp kl 9 för att åka och träna med Emelie. Sen blir det ut på byn för några ärenden. Ryktas dessutom om finväder i Stavanger imorgon, hoppas på det!

En av alla tusen bilder på oss, fina är de allihop! GRATTIS BÄSTA VÄN!!!

1 kommentar:

  1. TACK ska du ha! okej, ikväll är det fest tjejer. Nu tagga vi!!

    SvaraRadera