fredag 22 april 2011

Är det inte verklighet så drömmer jag.

Idag har det varit varmt. Otroligt varmt. Solen har stekt på och vi har suttit ute i solen mesta dels av tiden för att försöka skapa oss en liten bränna. Måste ändå säga att vi lyckats bra med detta. Eller ja, vi har i alla fall blivit röda.

Jag och Lovisa har även varit ute och promenerat runt sjön iidag och det är ju alltid lika mysigt. Ikväll har vi också tagit tag i huset. Det har ju sett för taskigt ut här ett bra tag nu men nu är det ryddat och fint igen!


Kvällens planer är fortfarande oklara men det brukar alltid lösa sig. Imorgon är det ju dags för sommarfest här på Löwolds så det blir att inhandla det sista inför kvällens bravader imorgon förmiddag skulle jag tippa. Om jag är snabb hinner jag även med en promenad. Skulle ju vara konge!




Hade=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar