fredag 22 april 2011

Kom ge mej solen. Kom ge mej hav. Kom ge mej jorden vi lever av

Har istället för ryddning av huset tillbringat kvällen på byn. Jag, Lovisa och Jenny gick ner till hamnen och satt oss vid en uteservering och avnjöt en kall cider. Efter ett tag fick vi sällskap av Alex och Filip och då gick vi vidare till Munken. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det stället men jag träffade i alla fall på Mario som jag jobbat med nu i veckan.
Vi var i alla fall hemma runt halv ett och allt som allt blev det en trevlig kväll må jag si. Inte så svårt att ha det i och för sig när man har det bästa sällskapet! Nu har jag ätit lite popcorn och ska snart sova hade jag tänkt. Imorgon må vi dock rydda för vi vill ju ha fint i huset till på lördag=)

Klem=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar