lördag 16 april 2011

Jag tänker tillbaka på alla stunder jag haft. Vid mästarens sida i närhet av vänner och allt som har gjort mig till den jag är.

Det blev inte riktigt som planerat idag. Blev inte träning och heller inte en tur ner till byn. Steg upp halv ett, inte okej må jag si. Hatar att sova länge.
Spelade fotboll med Chrille och Jeppe. Styrde match tillsammans med några randoms på fotbollsplanen. Gick bra först, sen en sedvänlig sträckning i ljumsken. Heja Malin. Sen kan jag inte springa på löparbandet på Elixia längre. Förbannade benhinnor. Nu blir det crosstrainer istället. Kul.


Handlade på rema. En pizza som hade kunnat smaka bättre. Men den gick ner den med. Pratas om fotboll och El Classico hos gbg ikväll. Tvekis på den alltså, är lite småsugen på att färga håret och fixa och dona med annat. Men vi ser väl. Imorgon kommer mina jenter hem. Längtar! Då blir det snarksymfoni i sovrummet igen. Trestämmigt.


20e maj. Då går planet mot Skellefteå. Då ska jag njuta av våren och invänta sommaren som inte alls är långt borta då. KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar