onsdag 13 april 2011

nu är mina jenter i barca, puss på dom!

riktigt skön dag idag med må jag si. blev ledig idag vilket jag hoppades på för jag behövde verkligen åka in till hillevåg och prata med löneassistenten. sov till lite före tio ungefär och sen tog jag på mig joggingskorna och promenerade till hillevåg! tog till och med den längre vägen när jag skulle dit, riktigt bra. annars har dagen bjudit på sooooool och det utnyttjade jag och emelie till max när vi suttit och glassat ungefär hela eftermiddagen. nu har jag nyss spisat middag och snart ska vi gå in till byn jag, emelie och jeppe.

annars är väl livet som bra må jag si. Fick veta av löneassistenten att jag kommer att få retroaktivt på nästa lön+ semesterersättning, konge på det liksom.
imorgon ska jag jobba i restaurangen på sjukhuset, arbetstid 10-17. klagar inte på det.
+ att jag ska få jobba på älskade halliburton den 27 och 29 april, kiiiing.

lånar en bild av emelie från en solig dag för några veckor sedan!! tror bestämt att vi skulle åka färja den här dagen, dåligt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar