söndag 17 april 2011

Morgon kommer över ängarna och daggen lyfter med en vind. Långsamt låter vi den vakna den plats där du blev min.

God söndag på er!
Har haft en ypperlig trevlig dag i solen här i Stavve. Vaknade, chillade i min OnePiece ett tag innan jag bestämde mig för att ta en promenad. Gick en sväng runt hamnen, fyllde på mobilen på 7eleven och hamnade till slut på en bänk i parken. Fastnade där en stund och pratade med päronen i telefon. Solen sken och jag njöt till högsta grad!
Gick hem för att äta lite och sedan fortsätta sola med grabbarna vid solväggen som den numera kallas. Dåligt?!

I skrivande stund sitter jag nu med hårfärg i håret och väntar på att få se bilder samt shopping från Barca. Tjejerna har ju äntligen kommit hem och nu väntar jag med spänning att få se och höra allt. Konge! Imorgon och till och med onsdag ska jag jobba på Coop, sen tisdag ska jag även inventera på Kappahl. Full fart med andra ord fram till påskhelgen. Som förövrigt ska bjuda på finväder! 18 grader och sol säger man inte nej till.

Slänger in en vacker bild på mig o agnarsson från studentveckan, herregud snart ett år sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar