lördag 2 april 2011

Lördag idag och jag ska spisa spaghetti och köttdeig

Idag har det verkligen varit varmt här i stavanger. När vi skulle till byn tog jag till och med av mig jackan och spatserade runt bara i kofta. Det holder om jag säger så.
Annars har det varit en allmän skön dag. Tog en skön sovmorgon, upp för att spisa gröt och sen blev det en trevlig stadstur.

Annars må jag fortelle er om att jag nu äntligen har fått min autorisasjon! Riktigt bra eftersom att jag nu kommer att få retroaktivt för de månader jag jobbat men bara fått assistentlön. Konge på det lixom. Kan också berätta att jag blev uppringd av Sandra på manpower igår och det lutar åt att jag får jobba redan på måndag igen. Trevligt må jag si.
Ikväll vet jag ärligt talat inte vad som händer. Mitt sunda förnuft säger dock att jag bör ta det lugnt eftersom jag bara är allmänt sliten. Dessutom blev ju förra helgen allt annat än lugn så en myskväll skulle nog sitta på sin plats. Greit det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar