fredag 1 april 2011

Uppdatering om veckan.

Usel uppdatering kan man tycka. Skyller på att man har haft fullt upp hela veckan. Vi kör en sån här liten rolig grej där man berättar vad man gjort varje dag i veckan. Gud så kult!

Måndag
-Vaknade i Oslo och var några timmar senare hemma i Stavanger. Gjorde väl inte så mycket speciellt den dagen utom att veckohandla och träna på Elixia. Tämligen ointressant dag med andra ord.

Tisdag
- Hoppade in och jobbade på hemtjänsten 7.30-15.00! Tränade på elixia och hade en lika intressant och spännade dag som föregående dag.

Onsdag
-Solen valde att skina som fasen och jag, lollo, emelie och jeppe tog en tur ut med färjan. Fick se mycket fint och det börjar verkligen gå upp för mig vilken fin stad vi bor i. Stannade sedan på byn en stund och solade. Riktigt härligt.
Sedan hälsade vi på vår roomie Jonas som ligger inlagd på sykehuset för akut njursvikt. Riktigt tråkigt för Jonas och även vi andra i familjen. Vi saknar vår solskensjonas!!

Torsdag
- En dag som började riktigt dåligt ärligt talat. Kunde inte sova på natten och det resulterade i att jag sjukanmälde mig. Något som också kan vara värt att nämna är kanske att jag efter lunch ringde till min chef och sa upp mig. Känns lite sjukt att jag varit här i Norge två månader, haft två jobb och sagt upp mig på båda. Det finns såklart en massa anledningar till detta men det orkar jag inte gå in på nu.
På kvällen såg vi hockey och såg allas vårt AIK bli klara för final. Ljuvligt!

Fredag
- Steg upp och följde Jonas pappa till sjukhuset. Dels för att visa honom vägen men också såklart för att se hur han mår! Åkte sedan till jobbet och lämnade tillbaka mina nycklar, hem för att träna, sola och nu sitter vi och har myskväll med Så ska det låta. Koseligt värre!
f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar