söndag 10 april 2011

Hej hej monica hej på dig monica!!

Gårdagen blev mycket trevlig. Trots att jag hela dagen gick runt med någon jobbig form av huvudvärk så lyckades jag på något vis ignorera den. Dagen började med en tur till byn med Emelie där jag lyckades haffa 6 par trosor för 60 kr. Tack för det.
Hem till hockeyn som dock inte alls var lika trevlig. Några roliga facerapes senare gick jag, lollo, johan och danne in till byn för att äta glass/hamburgare. Vädret var helt magiskt, kändes som en riktigt skön sommarkväll i Skell ;-)

Nej men kvällen spenderades tillsammans med mina sambos i soffan tillsammans med en hel drös bra filmer som visades på TV denna kväll. Killarna hann ju som med att lana lite också..
Idag är vädret magiskt så vi ska snart gå och spela fotboll. Sen ska jag träna på Elixia och efter det sola på brun og blid. Konge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar