torsdag 21 april 2011

Det är samma sol, samma himmel. Det är ett vackert liv, det är en vacker värld.

Kan verkligen säga att jag inledde ferien med att sova! Sov närmare bestämt till klockan ett och det var ju gode skönt alltså. Solen har lyst med sin närvaro idag och vi har promenerat till tivolit som de ställt upp vid småbåtshamnen. Kunde nästan känna utlandskänslor när vi gick i värmen och återigen sitter jag här röd och med en svidande känsla i ansiktet. Men är det sommar så är det.


Ikväll ska jag bara ta det lugnt och möjligtvis påbörja en liten ryddnig här i huset. På lördag är det sommarfest och det skulle ju vara utomordentligt trevligt om huset kunde se städat och fint till det=) Annars må jag fortelle er om att det nu är 28 dagar innan jag landar på Skellefteå Airport och jag längtar efter alla så grymt mycket. Längtar efter att gå in i ankomsthallen, leta upp mina föräldrar och bara ge dom världens största kram!! Det ska dom få.

God påsk på dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar